Irodai asszisztencia

Vállalkozásomnak egy új portfólió eleme (2021) a virtuális titkárnő, az irodai asszisztencia bevezetése. Tanácsadói munkám során folyamatosan azzal szembesülök, hogy partnereim egy része rendezetlen és hiányos aktákkal, papírhalmazokkal érkezik a konzultációra. A vállalkozással járó adminisztráció rengeteg időt vesz igénybe, nem beszélve arról, nem minden cég teheti meg, hogy titkárnőt/titkárt alkalmazzon.

Tevékenységek:

  • iratok rendezése, aktázása
  • árajánlatok bekérése és készítése
  • könyvelési anyag előkészítése, kapcsolattartás a könyvelőkkel
  • számlázás
  • hirdetések készítése, feladása
  • offline, online levelek kezelése, bonyolítása
  • ügyfélszolgálat
  • kapcsolattartás üzleti partnerekkel, hivatalos szervekkel
  • üzleti workshopok szervezése, lebonyolítása
  • oktatás.

Hogy miért éppen az irodámat válassza?

  • nem kell saját titkárnőt alkalmaznia
  • naprakészen összeállítjuk, kezeljük az anyagait, ügyeit
  • nem kell külön irodát és irodai infrastruktúrát bérelnie
  • munkánkat teljes titoktartás övezi.

további szolgáltatásaink

PÁLYÁZATÍRÁS ÉS MENEDZSMENT

MINŐSÉGBIZTOSÍTÁS (mezőgazdaság, élelmiszeripar)

SZAKTANÁCSADÁS

TÚRI KAMRA hálózat

Gyakorlatorientált pályázati felkészítő gazdáknak

Személyes jelenlét esetén: 2021. november 26. (péntek) 10:00-16:00
Helyszín: Túri Kamra Tudásközpont (5400 Mezőtúr, Szabadság tér 29.)

vagy

Online részvétel (ZOOM) esetén: 2021. december 3. (péntek) 10:00-16:00 (50 perces az órák, 10 perc szünet)